turkceasigi
Yeni Üye
- Katılım
- 22 Mar 2022
- Mesajlar
- 13
- Tepki
- 3
- Puan
- 1
Şikayet mektubu örneği herhangi bir kurum, ürün ya da hizmet için istek ve endişelerinizi içerir. Şikayet mektupları genellikle şirketlere yazılır.
Şikayet mektubu yazmadan önce bilgilerinizin doğru olduğundan ve şikayetinizin haklı olduğundan emin olmanız gerekir. Mümkünse, bir yazım denetleyici kullanın veya birisinin mektubunuzu okumasını sağlayarak, kontroller yapın. Mektup el yazısıyla yazılmışsa temiz ve okunaklı olduğundan emin olunmalıdır. Genel bir kural olarak, mektupları kısa ve öz tutmak gerekir.
Şikayet mektubunu kısa paragraflar halinde yazın ve eğer mümkünse mektubu bir sayfayla sınırlayın. Mektuba, tüm önemli gerçekleri dahil etmeye çalışın. Önemli tarih veya yer ayrıntılarını (örneğin, ürün veya hizmetin ne zaman ve nerede satın alındığı) ve ek bilgileri (örneğin, ürün numarası veya hizmet türü) eklemeyi unutmayın. Mektup yazarken daima diplomatik ve kibar olun. Şikayetiniz ne kadar meşru olursa olsun, yazdıklarınızın gücenmesine, alay edilmesine veya tehdit edilmesine izin vermeyin. Mektubunuzu okuyan kişinin genellikle sorunun sorumlusu olmadığını unutmayın.
Şirketlere direkt olarak gönderilen mektuplar etkisizdir ve doğru kişilere ulaşmaz. Mektuptan önce arayarak yöneticinin ve idari asistanın isimlerini öğrenebilir, böylelikle mektubunuzu doğru kişiye ulaştırabilirsiniz.
Şikayet mektubu yazmadan önce bilgilerinizin doğru olduğundan ve şikayetinizin haklı olduğundan emin olmanız gerekir. Mümkünse, bir yazım denetleyici kullanın veya birisinin mektubunuzu okumasını sağlayarak, kontroller yapın. Mektup el yazısıyla yazılmışsa temiz ve okunaklı olduğundan emin olunmalıdır. Genel bir kural olarak, mektupları kısa ve öz tutmak gerekir.
Şikayet mektubunu kısa paragraflar halinde yazın ve eğer mümkünse mektubu bir sayfayla sınırlayın. Mektuba, tüm önemli gerçekleri dahil etmeye çalışın. Önemli tarih veya yer ayrıntılarını (örneğin, ürün veya hizmetin ne zaman ve nerede satın alındığı) ve ek bilgileri (örneğin, ürün numarası veya hizmet türü) eklemeyi unutmayın. Mektup yazarken daima diplomatik ve kibar olun. Şikayetiniz ne kadar meşru olursa olsun, yazdıklarınızın gücenmesine, alay edilmesine veya tehdit edilmesine izin vermeyin. Mektubunuzu okuyan kişinin genellikle sorunun sorumlusu olmadığını unutmayın.
Şirketlere direkt olarak gönderilen mektuplar etkisizdir ve doğru kişilere ulaşmaz. Mektuptan önce arayarak yöneticinin ve idari asistanın isimlerini öğrenebilir, böylelikle mektubunuzu doğru kişiye ulaştırabilirsiniz.
Şikayet Mektubu Örneği:
Adınız
Açık Adresiniz
Şehir, Posta Kodu
Tarih
Alıcı Adı
Unvan
Sigorta Şirketi Adı
Açık Adres
Şehir, Posta Kodu
Sayın Alıcı Adı:
Biraz önce otomatik yıllık sigorta faturamı aldım ve neredeyse kalp krizi geçiriyordum! Ya bir bilgisayar hatası söz konusu ya da primimi herhangi bir sebep olmadan ciddi oranda yükselttiniz. Son faturamın bir kopyasını gözden geçirmeniz için ekledim.
Geçtiğimiz yılı boyunca otomobil kullanımımda veya sürüş kaydımda herhangi bir değişiklik olmadı. Bu prim artışı için geçerli bir sebep göremiyorum. Uzun süreli bir Sigorta Şirketi Adı müşterisi olarak bu bildirim konusunda oldukça endişeliyim. Fiyat artışının gerekliliğini anlıyorum, ancak artış yüzdesi oranında bir artışı doğru bulmuyorum.
Bu prim artışının sadece bir bilgisayar hatası olduğunu umuyorum. Lütfen doğru primi onaylamak için beş iş günü içerisinde benimle iletişime geçin. Sizden yanıt alamazsam, işletmemi daha uygun fiyat sunan bir şirkete taşıyacağım.
Saygılarımla,
Adınız